VIVIX SHAKLEE PELINDUNG SEL YANG TERBAIK

: Kisah Sel Badan dan Zombie ::

Sel badan kita ni pun hidup dan mati juga rupanya. Dia pun ada tempoh hidup yang tertentu..

Kalau sel sihat, sel akan hidup lama ikut tempohnya, macam kita tengok atok nenek kita yang masih hidup sampai sekarang. Rasa lama sangat mereka hidup, selain semua adalah ketentuan Allah, mereka pasti seorang yang menjaga diri sdan kesihatan dengan baik kan? =)

grand-parents-day-comment-003

Okey, berbalik kisah sel tadi, sel kita akan mati secara semulajadi yang ni dinamakan apoptosis. Mati sendiri bila sampai waktunya..

Tapi ada keadaan sel yang akan mati akibat tercedera atau terbunuh disebabkan faktor luaran seperti terdedah dengan banyak toxin, radiasi, tak dapat cukup nutrisi, sel ni akan sakit dan mati sebelum ajalnya , ini dinamakan necrosis.

Sel yang mati kena bunuh atau tercedera ni, bahaya sebab sel ni akan menjangkiti sel-sel lain yang sihat. Macam kita tengok orang yang ada kencing manis tu, ada bahagian kaki atau tangan yang warna kehitaman. Itu dikira sel yang dah mati sebelum waktunya, dan akan beri kesan kepada sel2 yang sihat.

Haa.. kalau nak senang faham, siapa yg pernah tgk cerita zombie? Gitulah analoginya..

zombi
ini rupa zombie dalam movie, hihi =)

Bila zombie tu dah gigit orang lain, orang tu akan mati kena bunuh, kemudian berjangkit menjadi zombie dan hidup sebagai zombi mencari mangsa lain dan seterusnya akan gigit pula org lain yg sihat.

Macamana nak elak sel kita jadi sel ZOMBIE..??

Senang je jawapannya, amalkan jus vivix, sebab tu ramai sangat yang dah amalkan VIVIX ni..

vivix (013-3943706)

Mampu melindungi sel ke tahap DNA, membaiki sel ke tahap DNA.

Ibarat kalau sel dah jadi zombie, masih boleh dibaiki lagi supaya tak jadi zombie.. haaa gitu.. ni penjelasan simple untuk semua orang faham.. kalau nak yang sainitifik sangat nanti susah kita nak hadam kan..

Dah tahu fakta ni, apa lagi, orang cakap kalau dah tahu tapi tak amalkan rugi sangat2..

Nanti sel dah jadi zombie, mai la cari saya beli vivix ye ☺️

Atau lagi bijak, sebelum sel jadi zombie lagi, teguk vivix dulu sebagai perlindungan. TERBAIK..!!

Hadiah paling terbaik untuk yang tersayang

Sepanjang hidup dah lebih suku abad ni ??

Saya tercari2 apa hadiah yang paling bernilai utk saya hadiahkan kepada superstar kesayangan saya, mak ayah dan mak abah.

PhotoGrid_1466565631143

 

 

 

 

 

 

Keretakah? Rumahkan? Duit berjuta2kah?

Semua tu saya rasa belum lagi bernilai kerana dengan semua ni masih belum mampu utk memberi kualiti kesihatan yg baik kepada mrk kerana kesihatan adalah kekayaan yg sebenar dalam dunia ni.

Satu hari, masa study tentang vivix, dan baca tentang hasil2 penyelidikannya yg mampu membantu pelbagai sakit2 kronik dengan memperbaiki sel yg telah rosak, saya terdetik utk menghadiahkan vivix kepada mak ayah dan mak abah, bukan setakat menghadiahkan tapi supply bulan2 kpd mrk..

Bila difikirkan nampak macam mustahil dgn gaji sekarang tapi saya yakin pasti ada jalan lain ?

InsyaAllah, saya yakin akan dpt realisasikan impian saya ni dgn bisnes shaklee.

Kawan2 doakan saya ye, “Semoga Khairunnisa Ramli dapat hadiahkan vivix setiap bulan kepada mak ayah dan mak abah, amiin2 ya Rabb.”

Kawan2 semua pun boleh pasang niat nak hadiahkan mak ayah vivix ni. Banyak manfaatnya utk manusia, dirumus dari 4 tumbuhan yg Allah ciptakan banyak kelebihannya.

hubungi_pengedar_shaklee